Välkommen År 2009

Jag hoppas att vårat år 2009 kommer att bli mycket bättre och mysigare än 2008.
Jag har så otroligt stora planer för 2009..
För det första så åker träningsmaskinen in igen! hård träning nu! Massor av promenader opch slut på allt onyttigt,
och om/när jag når mitt mål så ska jag/vi belöna mig/oss med en underbar utlandsresa! Det manas oxå att jag ska jobba röven av mig och spara pengar så vi kan göra det, vi är på god väg nu i alla fall :D
jag har kikat som fasen på typ apollo, ving osv. jag har hittat nåt som är mer intressant än andra. jag vet inte vart jag vill åka men jag vet att jag vill...
Man måste ju passa på nu innan man skaffar några barn..
Jag har sett MASSOR av bebisanonnser i typ DT o landstingen på hur många som hellst som man känner som har ploppat ur sig en bebis.. det känns typ som om man nu är själv om att INTE ha barn.. men jag tänker inte skaffa barn "bara för att.." Men jag kommer ha barn inom 5 år..
Jag hoppas att vi kan hitta oss något annat hus att bo i, med tanke på vad vi gjorde för upptäkt här nyss... FY FAN!! ..
Någon större, men något husköp tror jag inte att det blir 2009.. :)
2009= träning, JOBBA, resa, massor av kärlek!
Vi kommer oxå att fira våran 4 årsdag och vårat första förlovningsår 2009, fan vad mysigt!
Det är lite av mina planer inför 2009! Som jag ville dela med mig av.. :)

 Ola är i venjan o åker skoter med B och någon mer..
Han har ringt lite idag, det var -27 grader i morse.. fy fy..
nej Nu ska jag titta på lite raketer!!
Och ska aldrig mer skriva i min blogg år 2008!!

Puuuusss!!! O gott nytt år!!!
1 Helen:

skriven

Oki. Blev de lugnt inatt?? <33

2 Helen:

skriven

Va har ni gjort för upptäkt i huset??

Kommentera här: