Funderingar..

Håll i er nu!

Jag har i många år velat fixa mina bröst! Och nu har jag hittat en klinik och blir allt mer och mer sugen att göra´t
Jag vill lyfta och förstora mina tuttar.
Är det någon ute i vida världen som har gjort detta? Som kan komma med lite tips på klinik och allt.?
Jag har till och med mailat en klinik i Landskrona. men bara för att fråga lite frågor och så.
Jag vill ju liksom kunna amma mina framtida barn.
Ola vill att man ska vänta med sånt, men jag menar om man kan amma efteråt varför vänta??
jag vill egentligen inte vänta..eller jo, ska bli av med ALLT jävla fett på kroppen först! men det kommer att gå för sig och vara klart innan det här året är slut..
men alltså? bör man vänta tills man har fått alla sina ungar? eller ska man göra det innan??
Tips Och sånt till mig tack!

1 Sofiaa:

skriven

Jag har inte silikon, men, allt på kroppen förändras när du är gravid, och speciellt amning. Tuttarna blir mycket större och ja, hängiga.. Jag ammade väldigt kort tid, men tillräckligt länge för att det kändes som om mina tuttar fullkomligt skulle sprängas. Jag kan bara tänka mig att det skulle göra ont om man hade implantat i.. Jag sa alltid att jag skulle fixa mina tuttar så fort jag ammat klart, men ja, ja ammade inte och mina tuttar sitter där dom ska så att säga haha, så nu slapp jag få hängpattar haha, så jag slipper operation. Jag skulle ha väntat till efter bebis :)

Kommentera här: